יום שישי, 8 בדצמבר 2017

אח תאום

לאחר שעמלתי על עיצוב הבלוג החדש, אני דיי מרוצה ממה שיצא - ומכמה קרוב יכולתי להגיע לעיצוב של הבלוג הישן בישראבלוג (אגב - כאן).
גיליתי שיש כאן קהילה מקסימה, לכן החיסרון מהפוסט הקודם הפך ליתרון.
לא נוח כמו שהיה בישראבלוג, אבל אולי הכל באמת עניין של גישה מכאן והלאה. אני יכולה להמשיך ללון על כמה שהכל לא אותו הדבר, ומצב שני אני גם יכולה לראות בזה כפתיחת דף חדש, מרענן, שונה.
אז נכון, אולי העיצוב מנסה להידמות לקודמו, אבל זה רק בגלל שמאוד אהבתי את העיצוב שם. מה שפחות התחברתי אליו הייתה התקופה הנוראה שפקדה אותי מאז אוקטובר שעבר, שהשפיעה לי על כל תחומי החיים. אותה תיעדתי היטב.
מאחר ואני רוצה לעבור שיפור ברמה האישית - נפשית, אולי השינוי הזה הוא באמת צעד טוב.
ואולי זה דיסוננס קוגניטיבי במלוא הדרו.
בכל מקרה, whichever it is, אני משלימה עם העניין.
אשמח אם פליטי ישרא כאלה ואחרים יגיעו לומר לי שלום בתגובות כדי שאוכל לאחד את היפים והטובים שלי חזרה ברשימת הקריאה שלי. ויותר מזאת, אשמח אם דמויות חדשות וותיקות כאן יקפצו לומר שלום גם הן.
לחיי שינוי משמעותי וגם לא.

5 תגובות:

  1. בהצלחה
    אני אישית לא התחברתי לישראבלוג - אחרי שנים שהייתי בתפוז קלטתי שגם שם פתחתי בלוג :-) ואני זוכרת שנטשתי אותו כי ממש לא הסתדרתי שם...
    בתפוז הממשק היה נהדר - אבל הבעיות היו שכל הזמן נעשו שידרוגים שבסוף הרסו את הכל... אמנם הבלוג שלי לא מאד פעיל אבל אני מרוצה מפה וגם מהקהילה שנוצרה...

    השבמחק
  2. ברוכה הבאה!!!
    ממליץ לך להטמיע את מערכת תגובות דיסקוס. ראי מדריך בדף הקהילה.
    זה הרבה יותר נוח להגיב מתוך פלטפורמות שונות ועוד מלא יתרונות כמו אפשרות עריכה לאחר פרסום וכן העלאת תמונה/ סרטון בתגובה.
    כדאי מוקדם ככל האפשר. כי התגובות באופציה שבחרת ימחקו או יתבלגנו.
    בהצלחה

    השבמחק
  3. ממליץ גם לחזק את הקונטרסט של הפונט בתגובה. קשה כרגע לקרוא.

    השבמחק
  4. תודה רבה על קבלת הפנים!
    הוספתי את דיסקוס, זה בהחלט נראה יותר אינטואיטיבי. צריכה לשחק עם ההגדרות שלו אבל בסך הכל חביב.

    השבמחק
  5. תפוז גם כבר חלף מהעולם, הלא כך?
    מקווה להרגיש בבית ממש בקרוב :)
    תודה!

    השבמחק