יום ראשון, 10 בדצמבר 2017

נלחמת בשיניים

לא מוכנה לעזוב את ישראבלוג. לא מוכנה לשחרר מהקהילה המקסימה, מהנוחות, מהבלוגים אחריהם אני עוקבת ומאלו העוקבים אחריי.
אז נלחמת בשיניים, מחפשת מקושרים לערוץ 10 כדי לשלוח להם מיילים, ואולי המלחמה תעבור לפייסבוק אם לא אראה שם מענה.
כן, יודעת שאני אנונימית. ויודעת שלהיחשף ככה בפייסבוק יכול להוות לי אי נעימות כזו או אחרת.
אבל בכנות, אני לא מתביישת ולו על מילה אחת שכתובה כאן. הכל אני. ומי שמכיר אותי מקרוב גם יודע.
אני רוצה לשמור על המקום הזה, הקהילה הזו. הקהילה העוטפת והחמה הזו. חבל שמקבלי ההחלטות לא רואים את זה.
מה מחכה לנו בחוץ? אינסטגרם ופייסבוק וסטורי? עולם של לייקים ופוטושופ ופרסומות ושקרים?
אני מכירה את העולם הזה, הצבוע והמנוכר. וסולדת ממנו. 
אל תקחו לי את ישרא, בבקשה מכם. אל.

הפוסט המקורי כאן.

מקווה שכולכם תעשו כמוני, אולי מישהו ישמע אותנו מתוק הריק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה