יום חמישי, 29 באפריל 2021

אז אני חושב שזה רעיון טוב להיפרד

כמה פעמים הוא צריך להראות לי
שלא אכפת לו בכלל מהעתיד שלנו
שלא אכפת לו משום דבר חוץ מעצמו
התעוזה להגיד לי שאני לא מאמינה בו
אחרי שכל מה שאני עושה זה להאמין
ולרצות ולעודד ולקוות ולחלום
על החיים הטובים שיכלו להיות לנו ביחד
על השיפור במצב הנפשי
על הרצון לחיות שיחזור לפקוד
כמה ויתרתי על עצמי בשביל שתרגיש
רק טיפה יותר טוב בכל הרע שקיים
המעט שאני יכולה לעשות

אז נפרדת ממני שוב
בפעם האחרונה ללייף טיים הזה
כי אנחנו לא יכולים לחפש דירה ביחד אתמול
והיום שתחשוב שלהיפרד זו הדרך הנכונה
זה רק מראה לי כמה אתה לא שם רגשית
כמה אני רק פלסטר שלא מצליח לעצור את הדימום
את הנהר השחור שיוצא מתוך הנשמה שלך
אני אוהבת אותך המון
אני שונאת אותך נורא
ואני ארצה לחזור אליך
רק כדי שתזרוק אותי שוב
ואני לא אתן לעצמי
אני לא אתן לעצמי
אני לא אתן לעצמי

*סייד נווט לעצמי*
אני ברצינות כמעט ויתרתי אתמול
על להמשיך לנשום, להתעורר לעוד בוקר
מלאה בהתמודדויות וחוסר ודאות
ואתה רק רואה את עצמך
ומרשה לעצמך לעשות מניפולציות בשקל
ושהפסיכו המזויינת שלך תיכנס לי לתחת
הלוואי שתתפכח ותתעורר על החיים שלך
לפני שיהיה מאוחר מידיי
כי כבר איבדת אותי, אל תאבד את עצמך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה