יום ראשון, 28 בפברואר 2021

נחיתות ואבק

קצת נמאס לי מהעוקצנות שלך ומההטפות
מתבהר לי יותר ויותר כמה את רעילה לי
כמה לא אכפת לך באמת ממי שאני ומהמקום שלי בחיים שלך, או של עצמי
וכמה החיים של שתינו הפכו להיות לתחרות

כמה חברות אני פוגשת כל היום וכמה אני עובדת ועושה וכמה אני לומדת וכמה כולם טובים כולם כולם מושלמים החיים שלי נפלאים אין סוף לכמות הפלא והנצנצים שהמציאות מרעיפה עליי יאו יאו אני מושלמת וכמה אני גם יפה ותראי כמה כסף יש לי אני קונה רק אורגני ורק נטול פחמימות והסוכרזית הזו עלתה לי כמו משכנתא אגב אני בדיאטה אבל היא לא דיאטטית אנחנו אוהבות את עצמנו ואוכלות רק 1200 קלוריות ביום אגב מה איתך את עוד במערכת יחסים בלי כספומט ועדיין פיטרו אותך מעבודה ואת מבינה שלא תתקבלי לתואר שני? חחחחחחחח את אבק אדם אבל אל תדאגי יהיה בסדר רק תאמיני בעצמך ותשחררי את הלסת

נחשי מה?
את מתישה יקירתי
את מתישה את כולם
ואת על 400 כל הזמן
עד שהמציאות מתערערת שוב
ובגלל זה אני שונאת לחזור הביתה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה