יום ראשון, 2 במאי 2021

לספר לך

אני רוצה לספר לך
על היום שלי
היום הקשה שלי
אותו התחלתי מלהתפטר מהעבודה עם הבוס החרמן
המשכתי עם להירשם להסבה לעבודה סוציאלית
ואז הלכתי לפגוש את שתי המתמודדות הראשונות שלי
לא לפני התקף חרדה ובכי היסטרי ותהום פעור לי בלב
וחזרתי עם עוד קצת חרדה ועם טבק
ואכלתי גולדה איתה וישבנו לעשן אחרי הפילאטיס
ועברנו ליד הבית שלך בדרך חזרה
ודיברנו עליך ואני בוכה 
ושונאת אותך ואוהבת אותך
ובעיקר בוכה על מה שהיה
ועל מה שלא יהיה יותר
על הסדרות שקטענו באמצע
שעכשיו לא צריך לחכות אחת לשני
על התכנונים שלעולם לא ייצאו לפועל
על המוזיקה שלעולם תזכיר לי אותך
על הרצון שלי לספר לך על כל זה
ושתגלה אליי את האמפתיה המינימלית ביותר
זו שאתה יודע לגלות
ותגיד לי עזבי שטויות
בואי נגלגל פייסל של ערב
ונברח יחד מהרגע הזה
כל כך בא לי לברוח איתך מהפרידה שלנו
הגיע לנו יותר זמן, יותר טוב
איך אני פאקינג אמורה להמשיך לראות the boys עכשיו אבל
וגם כולי דמעות אינעל העולם
בוכה מכוער ורועש
סתום לי האף והמוח
אצלול אל מחר ואל יגון נוסף
אני חולמת עליך בכל לילה
ומתעוררת ורוצה לספר לך מה חלמתי
ויש לי את הכמה רגעים הקטנים האלו
של אופוריה ובלבול, בהם אני לא זוכרת
לא זוכרת שאני צריכה להתחיל לבכות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה