יום חמישי, 17 ביוני 2021

חתול בעיגול

נכנסתי לכאן ואפילו לא זוכרת למה
אולי כדי לדבר עוד קצת על התהום

אני לא מצליחה לקום מהמיטה אלא אם יש לי מחוייבות
מתוך שינה קיבלתי הודעה שהפגישה הראשונה להיום מתבטלת
יש לו חום והוא חולה ועוד שקרים במקום לומר לי שהוא בחרדה
אם היה אומר לי שהוא בחרדה הייתי אומרת לו שגם אני, ושזה בסדר
אבל אמר שחום אז שיגרתי 'תרגיש טוב' יבש ומאולץ והמשכתי ברצף השינה
באמת שאם יש שיא גינס לשינה הארוכה ביותר אני בקלות שוברת אותו
כשאין רצון לקום אי פעם מהמיטה זה קל יותר מלנשום
עכשיו אני מדמיינת את עצמי מתחרה עם מדוכאים אחרים על הטייטל
ובסוף התחרות נלך כולנו יד ביד לקפוץ מצוק

"הנה קיבלת את מה שרצית, סוף סוף את יכולה להתפרק בלי לדאוג לאף אחד אחר"
שומעת, כל מה שיוצא לך מהפה רעיל ואני קוראת אותך כמו ספר
ואני יודעת שאת צריכה שאני ארשם ללימודים ואצליח בהם 
כי אז המודל שבנית את הזהות הסטודנטיאלית שלך עליו יהיה לא טוב
ותצטרכי למצוא אדם אחר to one-up באדיקות, כנראה זה יהיה הוא
אני מקרינג'ה למראה הזוגיות האביוסיבית שלכם, שמסווה את עצמה בדאגה ואכפתיות
תעשה את כל מה שאני אומרת בדיוק איך שאני אומרת ואם לא אני ארדה בך
"לא אמרתי היי מספיק חזק לחברה שלה ברחוב אתמול אז היא צעקה עליי"
אם מישהו במציאות הזו יצעק עליי כי אמרתי היי אבל לא מספיק חזק אני אנשך להם את האישון
איי וואנא הולד יו באט איי בטר נוט טאץ' וזה

אני חייבת לפתור אצלי את סאגת הללכת לפסיכולוג
שמעורבבת בסאגת הדימוי העצמי שלי והאישיות
ששזורה בסאגת מה לאזעזל אני עושה עם העתיד הזה
האם ללכת ללמוד מקצוע שאני לא מחבבת just because
האם ללכת לנסות להרוויח כסף ולשכוח מהלימודים לתקופה
אני מרגישה מנוונת מכל כיוון אפשרי
וחסרת יכולת קוגניטיבית לבצע החלטה מושכלת

יש פה חתול ישן ועגול
שוכב על מיטה בשלווה
וזהו הוא כל מה שטוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה