יום ראשון, 13 ביוני 2021

לילה טוב

איך אני בכלל מצליחה להגיע לרצף המחשבות הזה שניה לפני שנרדמת
של לחשב כמה יעלה לי לחיות בלי עבודה במשך שנתיים כי אני רוצה שיהיה לי מספיק זמן לעצמי עם הלימודים
ושיהיה לי מספיק זמן איתו כי אני אתגעגע מלא וכי אני אצטרך להסתיר וזה יסבך את הכל
עד שלא יהיה לי כוח להסתיר יותר ואני אספר ויעשו לי גאזלייטינג אביוסיבי ויתישו אותי
ואז כשיתישו אותי לא תהיה לי ברירה אני אצטרך לעבור לעיר אחרת ולשנות את השם ולהיות לגמרי לבד כי זה מסובך מספיק כשהכל קרוב אז איך לא יהיה מסובך יותר כשרחוק
וכשאני אהיה לבד לגמרי אני אבכה ולא אתפקד כי למה לי לעשות כזה דבר כשאני בדיכאון
וכולם ינטשו אותי כי אני לא עושה את מה שאומרים לי
ומחר נפגשת עם הסכיזו שלי כדי להכיל את הכלום ושום דבר שקורה לו במוח ואני כאן חושבת על הדרכים בהן אתאבד כשהכל יהרוס אותי ואני חושבת שאולי הסכיזו צריך להכיל אותי קצת במקום אבל מה הוא יודע
אימאלה אני צריכה פסיכולוג
ולצאת מהבית הזה איכשהו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה