יום חמישי, 24 ביוני 2021

תפנית בעלילה

"אז, מה את שונאת בדירה? הכי פתוחה, הכי כנה שלך"
אוי שיט הם מצאו את הבלוג הם קראו הכל הם נכנסו לי למחשב הם יודעים את מספר כרטיס האשראי שלי זה לינץ' לא שיחה
- "...לא התכוננתי לבוחן"
"כל דבר, באמת, משחק חופשי, אסוציאציות"
- "שומעים עשר בלילה וקראתם לי לפה לשיחה מה נסגר"
"מלא דברים לא קשורים אלייך באמת שלא אלייך נשבעים בספר תורה, אנחנו פשוט רוצים לארח את ההורים שלו שלוחצים ואין לנו איפה פה וגם הם גזענים ואין לנו כוח להתמודד אם יקראו לך שחורה שוב, וגם אנחנו מאמינים שהקשר הזה יכול לשרוד שבועיים בלי חוצץ אנושי, וגם חחחחחחחחחח זוכרת שהצעת את זה לפני חודשיים ואמרנו שבשום פנים ואופן לא יקרה בעוד מיליון שנה ואז גם נפרדו ממך ונהיית עצובה כי לא יצא ממך כלום ולא מהתואר הזה ולא מהחיים עצמם ואת לבד לגמרי? אז החלטנו לעבור דירה בסביבות ספטמבר"
-"רעיון חדשני וחסר תקדים שלא הועלה כאן בעבר"
"אנחנו מאוהבים ממש שתדעי"

אם עד עכשיו ניהלתי חיים כפולים, עכשיו הם בריבוע
אני הולכת על חבל דק בכל מה שקשור לשיח ולהבעת רגשות
אסור לי להראות שאני שמחה או שאני רוצה להישאר בדירה
כי אז הם יחליטו להישאר גם כי מה יהיה להם רע פה וזה
ומצד שני לתמוך כמה שיותר ולהבליט את הטוב בכל תמונה דלוחה של דירה אוברפרייסד
עם רקע של "בטח שאני הולכת לחפש דירת יחיד ממש עכשיו"
וכנראה ללכת לראות איזה 2 דירות איתה כדי שיהיה לי את התירוץ האולטימטיבי
התייאשתי מהחיפושים וזה גם יקר מידיי, אני פשוט אשאר כאן באיזור הנוחות שלי
כל זה היה מתוכנן? מה פתאום, אנחנו לא דיברנו על זה בכלל יחד
בקשר? חלילה, מה אני כל תארי הגנאי שכינית אותי במשך השנה האחרונה?
מצחיק שהחלטתי את זה רק אחרי שחתמתם על חוזה אחר והודעתם לבעל הבית
כמה סתומה אנשים חושבים שאני

שכבתי היום על המיטה של הדיירת שלי במשך 3 שעות
והיא עשתה לי ציפורניים ושרנו שירי פופ של זומרים
אני קצת חושבת שהיא מאוהבת בי, וקצת שאני הבן אדם היחיד שמדבר איתה
ושאני מספר רגעים מועט מלפרוץ לכל הזעם החבוי בה
איך עוזבים את המשרה הזו בלי לעשות המון נזק נפשי לאחרים
איך אני מתמודדת עם התוכנה המזויינת הזו בלי שום הדרכה אוף רק תסבירו לי את הקונספט אני בחרדה מוחלטת חבורת חלאות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה