יום שלישי, 29 ביוני 2021

נרקיסיזם ממאיר

Gaslighting is a form of manipulation that occurs in abusive relationships. It is an insidious, and sometimes covert, type of emotional abuse where the bully or abuser makes the target question their judgments and reality.
אני צריכה לקרוא את זה שוב ושוב ושוב ושוב ושוב
כי אני מתעוררת לבקרים באמת בלתי נסבלים
ומתחבאת אפילו עוד יותר מבעבר
כי הבת זונה הזאת פתחה מבערים, באמת שפתחה
ואני יושבת כאן ושואלת את עצמי למה אני מעורערת
אה, למה באמת, למה את מעורערת חתיכת אגוז בצורת בן אדם
כי מערערים לך את הכל בתקופה שהיא גם ככה חסרת יציבות
ומשקרים לך בפנים כדי לשלוט בך ולהפעיל אותך
ואת יודעת שהכל שקרים, את יודעת
אבל אם לשנייה אחת קטנה יש החלפת משמרת בבוטקה במוח שלי
בזמן בו השומר של הלילה הולך לישון וזה של הבוקר מגיע
הם לרגע לא מצליחים להדוף את מטר השקרים החולני שיורד עליי
ואני כל כך תשושה מלהצדיק לעצמי את המציאות
ואני רק רוצה שזה יפסיק
תפסיקי אישה חולה ורעה

אני לא מאמינה שיש לי לסבול את זה עוד חודשיים

"אולי באמת הגיע הזמן להתאשפז, בוחן המציאות שלך לא תקין"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה