יום שני, 5 ביולי 2021

הדייר הזה הוא אני

יש לי בעבודה דייר אחד
שהוא פשוט אני עד גיל 24
ועושה לי עצוב שאני אעזוב אותו
כי אז אני אהיה עוד נוטשת לאוסף
והוא לא שם ברמת ההחלמה
אבל הוא מסכים איתי
ויודע שאני מבינה אותו
והם לא מרשים לי להישאר רק איתו
ואני חושבת שמקום העבודה המטופש הזה
רואה רק את טובתו הבירוקרטית
בין אם מול המדריכים ובין אם מול הדיירים
היום עשו לי שיחת נזיפה
על זה שביטלתי פגישה אחת
כדי לראות את סבתא שלי בבית חולים
אולי בפעם האחרונה שאראה אותה
ועל כמה שהרגשות שלי פחות חשובים
מהרגשות של הדיירים, או חלילה של הצוות
כי אני יכולה להתגבר על דברים שהם לא
והמשפט הזה שיצא לה מהפה
כל כך חוטא לבריאות הנפש לדעתי
כי אני לא מעל מישהו אחר
רק כי פסיכיאטר לא הדביק עליי תווית
או רשם לי כדור ואמר כמה פעמים ליטול
אני בן אדם וגם הם ולכולם יש נפש
ואת פרצוף תחת עם תסביך אלוהות ושליחות מדומה
שמנהלת מקום שאמור להכיל ולעטוף
ולא לסמן מי בריא מספיק ומי לא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה